Re: Problem ze startem ECS K7S5A/Athlon TB 1,3GB

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 11:48:24 MET DST

Użytkownik "PedrO" <rambler_at_red.alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> bios-a,
> >

> No właśnie.... nie wykluczone, a nie dawno chwaliłeś w niebogłosy ECSy
> cytat: "Od ponad roku składam komputery na płytach ECS-a i jak do tej proy
> zero problemów"

Oczywiscie, ze nie wykluczone. Przeczytaj uwaznie to co zacytowales: nie
napisalem, ze te plyty nigdy nie padaja, ale ze JAK DO TEJ PORY ZERO
PROBLEMOW. Poza tym ja nie skladalem tego komputera, wiec trudno mi
powiedziec co sie dzieje, znowu jakos nie zauwazyles, ze najpierw
zasugerowelem sprawdzenie ustawien, zasilacza.
Trudno byloby zebym na podstawie kilku linijek postu wykluczyl uszkodzenie
plyty, co innego gdym dostal ja do reki.

> i sugerowałeś aby "nabyć trochę wiedzy" (post z 2 lipca) przy składaniu
> kompów na tych złomach ECS.

To byc Ci sie bardzo przydalo. Zlozenie komputera nie polega na wetknieciu
wszystkiego w odpowiednie gniazda i przykreceniu srubek.

> Teraz jak widać dopuszczasz możliwość że płyta ECS jest "walnięta"

Powiem wiecej dopuszczam mozliwosc, ze kazda plyta jest "walnieta".

> Proponuję Ci abyś (przynajmniej na tej grupie) się nie kompromitował
więcej
> i nie błogosławił
> na każdym możliwym kroku płyty ESC,

Nie znam plyc ESC. Plyty ECS-a oferuja dobra jakosc za rozsadna cene. Wiec
po prostu nie tyle "blogoslawie" plyty ECS, tylko je polecam jako rozsadny
wybor.

> bo jak KAŻDY wie - cena nie bierze się z
> nieba
> i to co jest tanie z założenia MUSI być tandetne, a że czasami działa (ECS
> itp.) to przypadek.

To bardzo ciekawe bo ECS jest chyba drugim albo trzecim producentem plyt
glownych (jesli chodzi o ilosc sprzedanych egzemplarzy). Jedni (np. ja)
uwazaja, ze sprzedaja tak duzo, bo plyty sa dobre i tanie, inni (tak jak Ty)
uwazaja pewnie ze wszyscy ludzie to palanty i kupuja szmelc. Bardzo dobrze
pamietam opinie, ze AMD-ki sa tansze od Inteli, wiec to MUSI byc tandeta, a
ze czasami dziala to przypadek.

> Z drugiej strony człowiek, który kupuje np. ABITA wie, że wydając taką
kasę
> płaci za jakość
> i BEZPROBLEMOWĄ pracę sprzętu co nie zawsze można powiedzieć o tanich
> płytach.

Mam znajomego, ktory na pytanie dlaczego kupiles produkt tej firmy, a nie
innej odpowiada "bo byl najdrozszy". Widze, ze Ty wlasnie z takich.

> Koniec wątku.

Rzeczywiscie po wypowiedzi "TAAAAKIEGO EKSPERTA" nikt inny nie ma prawia sie
wypowiadac.