Re: shutlle aK31 V 3 i Win XP

Autor: dyferencjo (dyfer_at_BLOCKED.poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 18:11:39 MET DST

Laser wrote:
> Nabyłem ww płytkę + XP1700+baracuda 40 gb+ddr 2100
> Win 98 instaluje sięspokojnie, i działa bez problemow. natomiast xp w
> czasie instalacji pokazuje niebieski ekran stopu i nie idzie.
> Próbowałem kilka razy!

Wyświetla jakiś komunikat ?

> Co to może być, na starym sprzęcie XP śmigał aż miło a teraz znowu na
> 98 trzeba pracować :(

Wcale nie trzeba. Proponuje w2k+sp2+hotfix, nie ma lepszej kombinacji
dla windows. Poza tym w XP IHMO i tak się nie da pracować :>>

> czy to może być pamięć, na 98 wszystko działa.
> słyszałem o tym ze w tych płytach czasem trzeba coś w biosie z
> ustawieniami pamieci pomieszać. Wiecie może co?
> dzięki

Mam identyczną płytę i w biosie wszystko na auto odnośnie pamięci.
Działa już ponad pół roku bez najmniejszych zastrzeżeń z mojej strony
więc nie wiem czy to z pamięciami to prawda...

--
Rally.pl Te_at_m Tychy