shutlle aK31 V 3 i Win XP

Autor: Laser (laser2_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 00:19:50 MET DST

witam.
Nabyłem ww płytkę + XP1700+baracuda 40 gb+ddr 2100
Win 98 instaluje sięspokojnie, i działa bez problemow. natomiast xp w czasie
instalacji pokazuje niebieski ekran stopu i nie idzie. Próbowałem kilka
razy!
Co to może być, na starym sprzęcie XP śmigał aż miło a teraz znowu na 98
trzeba pracować :(
czy to może być pamięć, na 98 wszystko działa.
słyszałem o tym ze w tych płytach czasem trzeba coś w biosie z ustawieniami
pamieci pomieszać. Wiecie może co?
dzięki