Re: ... już nie mam pomysłu (asus p3b-f

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 12:22:24 MET DST

"harpy" <harpy_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote:
> Chyba jestem najbliższy tej opcji ... ale jak wytłumaczyć to, że przez 1,5
> miesiąca było OK

zmiana transformatora (do którego jest podłączony twój dom), zużycie
kiepskiego zasilacz, itp.

> A swoją drogą przecież zasilacz 235W powinien spokojnie wystarczać dla 2
> nienajnowszych dysków, jednego DVD i kilku tez nie najnowszych kart.

zależy od jakości. Moc zasilacza ma się nijak do napięcia; dobry zasilacz
nawet przy sporym obciążeniu podaje napięcia "takie jak trzeba". Zły
zasilacz podaje napięcia "jakie mu się podoba" niezależnie od obciążenia.

> Czy naprawde skoki napiecia mogą mieć taki wpływ, ze procek nie chce
powstać,
> a dyski i wiatraki - korzystajace przecież tez z tego samego zasilacza
kręcą
> się ?

Tak. Zauważ, że procek ma znacznie mniejszą tolerację na skoki napięcia.

B.