Re: norton ghost i kilka systemow

Autor: Piotrek K (nospam_bzyko_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 08:51:21 MET DST

Radzilbym zainstalowanie systemow na osobnych partycjach, ale gdyby
przydazlylo ci sie przywracanie systemu na drugiej partycji gdzie masz te
swoje smiecie to musisz sie liczyc ze one po prostu znikna.

Najlepiej na smiecie i dane utworz sobie osobna partycje gdzie nie bedzie
zadnego systemu.

Pozdr.

Piotrek K