Re: zaczyna mrygac monitor Philips Brilance 107 MP - czy zbliza sie koniec ?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 01:26:41 MET DST

> Mam jeszcze do pazdziernika gwarancje i zastanawiam sie co zrobic..
> mieliscie juz takie przypadki ze zaczol mrygac a potem padl. Na pewno nie
> jest to wina karty graficznej ..

ja mam taki monitor ponad 3.5 roku - raz mi "mrygal" w zeszlym roku po...
porzadkach wiosennych - okazalo ze sie poluzowal kabel laczacy go z karta
graficzna, kabel docisnalem i przestal :-)

a skad wiesz ze nie jest to wina karty graficznej (sprawdzales z inna i to
samo) ?
moze to wina kabla - sprawdz z jakims innym

pozdrawiam