Re: zaczyna mrygac monitor Philips Brilance 107 MP - czy zbliza sie koniec ?

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 11:18:22 MET DST

> Mam jeszcze do pazdziernika gwarancje i zastanawiam sie co zrobic..
> mieliscie juz takie przypadki ze zaczol mrygac a potem padl. Na pewno nie

Taa, a potem obraz zrobil sie przebarwiony na zielono, nastepnie wylaczal
sie przy innych parametrach pracy niz 640x480_at_60Hz, az wkoncu cos strzelilo
tak cichutko no i mam nowy moniitor. Moim zdaniem, jesli jestes pewien, ze
to monitor, a nie przykladowo instalacja elektryczna, to atakuj do sklepu z
karta gwarancyjna w rece.
Piotr