Re: lamerstwo - instalacja 9x - pomocy!!!

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 21:45:38 MET DST

> Jedyne co przychodzi mi do głowy i czego nie sprawdzałem: płyta główna nie
> wykrywa prawidłowo procesora, pokazuje jedynie ??? 100Mhz, (tak naprawdę
w/w
> AMD pracuje na wewnętrznej często?ci 133MHz). Czy fakt, że płyta główna
nie
> pokazuje typu procesora (bo pewnie jest starsza od niego) może mieć co?
> wspólnego z problemami z instalacj? win9x. A może jednak co? innego!
>
> Błagam pomocy - pytałem dziś na pl.comp.os.ms-windows.win9x, ale poradzili
> zapytać też tutaj.
> [...]
A wiesz, dawno temu miałem to samo, tylko z windą 95. Procek AMD PR75, i
wykrzaczał się, bydlak, tylko pod 95 (DOS,Win 3.11 OK). Wymieniłem płytę na
taką, co miała napisane, że wspiera tego procka, i poszło.. (obie płyty
Shuttle). Potem wymieniłem go na PR100 (160 MHz) i też ładnie chodził (nawet
bardzo)
pozdro...
sprocket