Re: Samsung 757 DFX czy LG 795FT

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 17:22:33 MET DST

Użytkownik "Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w > Rewelacja!!!
Chyba pierwszy uczciwy user, który po zakupie monitora ma
> Właśnie planowałem zakup dwóch monitorów do firmy i poważnie myślałem nad
Samsungiem 757 DFX. Po twojej
> opinii raczej zrezygnuję z zakupu, zwłaszcza, że mam w domu LG Flatron 915
> FT+ i uważam ich kineskopy za naprawdę dopracowane. Dzięki za szczerą
> Sniper

Ba!
Ale oprocz tych "wad" Samsung 757 DFx ma i swoje zalety

1_ Wymiary. LG to kolos w porowananiu z Samsungiem . (Jest chyba nawet
"glebszy")

2_ Kineskop _ Obraz wyswietlany jest od krawedzi monitora do krawedzi (czego
nie moge np powiedizec o CTX 705 na TRinitronie) i w miare "rowny"

3. Jakosc wyswietlanego obrazu . Po ustawieniu przy pomocy softu
(dostarczonego z monitorem)_ obraz zyleta .Czcionki "czyste " i ostre . Nic
z "rozmytych " brzegow ekranu (jak w np w niektorych modelach LG 775Flatron)
. Kolor "prawilowy " na calej powierzchni kineskopu.Brak przebarwien.

4. Przed zakupem bralem tez "pradozernosc" (niestety nie pamietam juz
parametrow )ale Samsung nie bierze zbyt duzo(cos okolo 85 W _ w porownaniu z
95-100W LG )

5. Polskie i dosyc zaawansowane softmenu (co akurat nie jest az taka
zaleta, ale jest )

Gdybym mial wybrac jeszcze raz .........znowu bym sie dlugo zastanawial
TRinitrony kusza ale ...to cos okolo 1150 zl
Diamondtrony sa tansze (taki AOC to chyba nawet ponize 900zl)
LG ? widywalem "w pracy " tylko 775 _ i byly takie sobie (gorsza jakosc np
czcionek w porownaniu z 757)

Zaczekam jak stanieja LCD ;)
Pozdrawiam
Blesso