Re: Samsung 757 DFX czy LG 795FT

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:41:54 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam 757DFX od 2 miechow i ...........
> ma on pare wad...

Rewelacja!!! Chyba pierwszy uczciwy user, który po zakupie monitora ma
odwagę wytknąć jego wady. To mi się podoba. Właśnie planowałem zakup dwóch
monitorów do firmy i poważnie myślałem nad Samsungiem 757 DFX. Po twojej
opinii raczej zrezygnuję z zakupu, zwłaszcza, że mam w domu LG Flatron 915
FT+ i uważam ich kineskopy za naprawdę dopracowane. Dzięki za szczerą
wypowiedź.

Pozdrawiam,
Sniper