Re: Dylemat na temat Radeona

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 16:21:22 MET DST

Kris wrote:
> Cześć,
> Możesz. Na jednym Ramdac też ...

Dzieki. Teraz wszystko jasne. Chce kupic karte o dobrej jakosci obrazu i
  cicha. Myslalem nad radeonem 9000 pro. Nie ma wiatraczka i jest cicha.
Z drugiej strony 8500tki sa od niej szybsze , a i pewnie jak 9000tki
pojawia sie w sprzedazy to i tansze. Wiem , ze hercules daje bardzo
ciche wiatraczki. Wlasnie ta karta nie ma drugiego ramdaca, ale jesli
ten fakt nie wplywa na powyzsze moje wymaganie to jest OK.