Re: plik stronicowania w win 2000

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 14:10:40 MET DST

Jabu <jabu__at_poczta.onet.pl> wrote:

> wraca do ekranu logowania i tak w kolko, ewentualnie uruchomienie
> systemu w infolinii Microsoftu wymiekli;)

to znaczy że jest nieosiągalny katalog systemowy (być może z powodu
zmiany litery dysku z systemem, na skutek przekładania dysków). Zobacz
no przypadkiem czy nie masz jakoś dziwnie podłączynych dysków (np.
CD-ROM na kanale primary a HDD na kanale secondary albo HDD ustawiony
jako slave, ale drugiego dysku niet)

Acha, w czasie gdy wyświetla się komunikat błędu wciśnij Ctrl+Shift+Esc
, jeżeli otworzy się Task Manager to masz szanse naprawić sytuację. Ale
musiałbyś dobrze znać system , a chyba nie znasz (mówiłem - pytaj na
pl.comp.os.ms-windows.winnt)

B.