Re: Ustawienia nakładki (overlay)

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 14:07:21 MET DST

Użytkownik Voytec <wojtek.s_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ai8il4$knk$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Jak uaktywnić ustawienia nakładki w zaawansowanych ustawieniach drivera
> nvidii
> Mam DetonatoryXP 29.42 (sprawdzałem też na innych i nie są aktywne) oraz
> GeForce2 MX 400 / 32MB i WinXP Pro PL
> Opcje są te nie są katywne nawet podczas odtwarzania filmu. Dlaczego ?

Jeśli używasz Divxa 5.X to przejdz do opcji kodeka i zobacz czy jest tam
ustawiony tryb overlay jeśli nie to spórbuj go ustawić ten tryb i otwórz
jakiś film (oczywiście Divx) i wtedy zobacz w opcjach....

<pozdrawiam>