Re: pentagram shit???

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:28:27 MET DST

Użytkownik ""robson"" <browarek01_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> a ja mam ten modem od dość dawna, pracował na win98se, później na win2k.
> w tym na łączach TP.s.a oraz netii - WSZYSTKO BYŁO OK!!!
> Może masz stery jakieś badziewne...

Podziwiam i pozdrawiam zadowolonego użytkownika tego modemu. Gratulacje!!!
Jakżeś się stary tutaj uchował. Chyba jesteś jedyny na tej planecie. Ja
miałem już 3 Omeny, każdy padał średnio po miesiącu. W końcu poszedłem do
serwisu, żeby spytać co jest grane. W odpowiedzi usłyszałem, że te modemy to
jeden wielki badziew i właściciel sklepu w ogóle żałuje, że je zaczął
sprzedawać, bo tylko sobie opinię przez nie popsuł. Podobno większość Omenów
wraca do serwisu najpóźniej po kilku miesiącach użytkowania (dotyczy to
wersji nr. "1", bo "2" pada czasami już w momencie zainstalowania). A jeśli
chodzi o sterowniki, to również są badziewne - błąd na błędzie błędem
pogania.

Aaaa... i jeszcze jeden bardzo normalny objaw dla tego modemu: po jakimś
czasie pracy wpięcie wtyczki RJ-11 do modemu powoduje zablokowanie całej
linii telefonicznej w chałupie. Nic dodać, nic ująć. KASZANA.

Pozdrawiam,
Sniper