Re: pentagram shit???

Autor: nissanmicra_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 30 Jul 2002 - 09:57:30 MET DST

> kupilem modemik: pentagram omen 2, ale mam z nim problemy,
> laczy jak mu sie podoba, najczesciej z fatalna przepustowoscia, albo
> wcale, no czasami ok 19 - 20 da sie go w ogole uzywac ( znaczy odbierac 2
> maile przez 20 min. ). Poza tym problemy ze sterami pod win98, i mam go
> terazna win2000. Pewien koles powiedzial mi ze ma dokladnie ten sam
> problem z tym modelem, dlatego jestem ciekawy, czy jakis inny posiadacz ma
> podobne
> numery ( czy jest to wada modemu, czy ten model jest bublem z natury )za
> info bede bardzo wdzieczny

> [...]

Mialem ten sam problem z Omenem I. Zrywal polaczenie, laczyl sie z mniejszymi
predkosciami niz moj poprzeni - Zoltrix 33,6. Poprawilo sie, gdy Telekomuna
wkopala kable w ziemie i wymienila Centrale. Chociaz czasem jak popada jest do
d... . Polecam modem PCI USRobotics - kosztuje 110 zl i dziala swietnie. Sam
sie przymierzam do wymiany.

Benito