Re: Monitory 19"

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:13:54 MET DST

Użytkownik "Rufik" <rufik_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos moze wie, gdzie mozna dowiedziec sie roznych rzeczy o monitorach
> 19" ? Mam zamiar kupic i nie chce trafic w jakis badziew...Moze jakis
link,
> albo opinie?

Ja mam LG Flatron 915 FT+ i jestem z niego niesamowicie zadowolony. Pracuję
już na nim z rok i spisuje się znakomicie. Oczywiście słyszałem też sporo
opinii użytkowników niezadowolonych z tego monitora, ale w większości
przypadków wypowiadali się posiadacze modeli innych producentów. W
rzeczywistości nie usłyszałem jeszcze złego słowa o tym monitorze od osoby
będącej posiadaczem tego modelu. W pracy mam kilka Samsungów podobnej klasy
i kategorii cenowej i przyznam, że parametry i jakość obrazu we wszystkich
urządzeniach jest podobna, chociaż mi osobiście bardziej przypadł do gustu
LG. Kolejny fakt: LG ma bardzo dobry serwis (sprawdziłem na własnej
skórze) - jakieś 3 miechy temu piorun rąbnął w mój blok - spaliło mi prawie
całego kompa i monitor. W serwisie naprawili mi monitor w ciągu 5 dni, mimo,
że wcześniej otwierałem w nim obudowę. Polecam.

Pozdrawiam,
Sniper