Re: Monitory 19"

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:18:39 MET DST

> Ja mam LG Flatron 915 FT+ i jestem z niego niesamowicie zadowolony.
Pracuję
> już na nim z rok i spisuje się znakomicie. Oczywiście słyszałem też sporo
> opinii użytkowników niezadowolonych z tego monitora, ale w większości
> przypadków wypowiadali się posiadacze modeli innych producentów. W
> rzeczywistości nie usłyszałem jeszcze złego słowa o tym monitorze od osoby

A kto Ci powie prawdę ???
Wszyscy w większości będą zachwalać to co posiadają , nawet jak sami nie są
z tego w 100% zadowoleni.... Zrobią to aby poprawić sobie samopoczucie że
może jednak nie jest tot to takie złe :-)
Albo nie widzieli nigdy w akcji spzrzętu lepszego :-)

> [...]
klasy
> i kategorii cenowej i przyznam, że parametry i jakość obrazu we wszystkich
> urządzeniach jest podobna, chociaż mi osobiście bardziej przypadł do gustu
> LG. Kolejny fakt: LG ma bardzo dobry serwis (sprawdziłem na własnej
> skórze) - jakieś 3 miechy temu piorun rąbnął w mój blok - spaliło mi
prawie
> całego kompa i monitor. W serwisie naprawili mi monitor w ciągu 5 dni,
mimo,
> że wcześniej otwierałem w nim obudowę. Polecam.

Mi jak padł czytnik DVD to naprawiali 1 mc i oddali uszkodzony. Naprawili to
co zgłosiłem a uszkodzili coś innego ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///