Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 10:53:45 MET DST

> szybszą, wypasioną, stabilną, szybką płytę stąd kupując tanią akceptuje
                                    ^^^^^

No chyba nie znam człowieka który marzy o niestabilnej płycie ...

Myślę że stabilnośc to podstawa nawet kosztem wydajności ...

Bo nie ma nic gorszego niż zwieszka systemu podczas grania lub podczas innej
pracy ...

> mogące pojawić się błędy. Ja osobiście chociaż znam się na sprzęcie
> ZAPŁACIŁEM za uruchomienie jej w moim kompie w moim dobrym
serwisie/sklepie

to chyba sie nie znasz ... ;-)
Ja zawsze sam uruchamiam i jak są jakieś problemy to je sam usuwam ...

U mnie w Toruniu niestety w większosci sklepów serwisanci to poprostu żenada
Osoby które potrafią złożyć kompa uważają się już za informatyka lub
serwisanta ...
A uwierz tzreba sporo czasu się ciągle uczyć , dokształcac , usuwać problemy
zarówno sprzętpowe jak i programowe aby móc sobie powiedzieć - serwisant
komputerowy ...

> Mogłem też kupić na Allegro a potem ryczeć, że to gówno.

Gówino to gówno niezalezne gdzie kupisz ... :-)

> Ale wybór należy zawsze do szanownych kolegów

Dlatego nikomu nie polecam ECSA na SIS735 ...

Za nie duże większe pieniadze można mieć coś ciekawszego ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///