Re: RADEON 8500 i Tvout

Autor: Juliusz Kornaszewski (Juliusz_Kornaszewski_at_idg.com.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 10:47:07 MET DST

Witam,

e-mail: Juliusz_Kornaszewski_at_idg.com.pl
"Cz_at_rt" <czarcik_at_o2.pl> wrote in message news:ai87f1$no7$1_at_news.tpi.pl...
> kupilem wczoraj radeona 8500le z tvout i mam problem poniewaz nie mam
> orginalnego kabla tylko 5 metrowy s-video, problem polega na tym ze w
> radeonie tez jest wyjscie s-video tylko gniazdo jest zupelnie inne i wtyk
> nie pasuje....z tego co wiem sa dwa standarty...czy sa jakies przejsciowki
> jednego standartu na drugi?

Gniazdo jest inne bo obsługuje zarówno kompozyt jaki S-Video. Do karty
powinieneś dostać specjlaną przejściówkę zakończoną rozgałęziaczem z wtykami
S-Video i kompozyt. Jeśli takiej nie masz to propozuję zgłosić się do
sprzedawcy i o taką poprosić. Nie sądzę aby karta sprzedawana z wyjściem
tego typu nie miała w komplecie przejściówki. Standard S-Video jest jeden,
więc radze nie wciskać na siłę 4-bolcowego wtyku do złącza o innym układzie.

--
pozdrawiam
Juliusz Kornaszewski