Re: bad pixele w lcd

Autor: Juliusz Kornaszewski (Juliusz_Kornaszewski_at_idg.com.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 10:49:27 MET DST

Do detekcji martwych pikseli nie ma softu jako takiego. Jednolite plansze w
różnych kolorach znajdziesz jednak w programiku Nokia Monitor Test.
Programik zmieści się nawet na dyskietce, dlatego można go w prosty sposób
wykorzystać do polowych testów monitorów w sklepie.

e-mail: Juliusz_Kornaszewski_at_idg.com.pl

--
pozdrawiam
Juliusz Kornaszewski