Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 09:58:32 MET DST

> LUDZIE !! ta plyta (ECS K7S5A/AL) jest stabilna i dopracowana.

Taaaa ...

Ja miałem doświadczenie z 4 płytami ECS K7s5a ...

Pierwszą dostałem do testów zaraz po premierze tej płyty. Miała ona rev.0.

Płyta była dla mnie wręcz rewelacyjna. Stabilna , bezproblemowa.Oczywiuscie
było to totalne minimum (bez raid, firewire , usb 2.0 i itd) ale mi to
starczało.

Po jakimś czasie postanowiłem kupić taką sobie płytę na własnośc ...

No i zaczęło się.

Pierwsza moja płyta nie działała poprawnie z pamieciami SDR , druga nie
działała z prockami na FSB 133 (dobrze że sprawdziłem bo mam narazie Durona
więc mógłbym żyć długo w głębokiej nieświadomości ... Ciekawy jestem ile
jest takich płyt z Duronami na kórych nie działają stabilnie procki na FSB
133/266 :-) Zapewne sporo jest osób któe nie wiedzą że posiadają uszkodzona
płytę :-)
Jak to mówią do tzrech razy sztuka :-) Poszedłem do kumpla i przeszukałem mi
cały magazyn i wygrzebałem jedną płytę z REV.0. Do tej płyty nie mam żadnych
zastrzeżeń.
Oczywiście nie jeste to płyta dla OC (choć można jakoś coś tam pokombinować
...) , nie jest zbyt wypasiona ani zbyt super wydajna ale swoją role spełnia
Jest stabilna ...

Ale i tak nie polecam jej nikomu ...

Zła nie jest (ale tzreba mieć szczęscie albo zaprzyjaźniony sklep) ale za
nie dużo wyższą cenę można kupić ciekawsza płytę ...

Tym bardzije że za około 340zł można kupić już Shuttla na Kt266A ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///