Re: controler SCSI Adaptec (skaner)

Autor: Grzegorz GRYC (ggryc_at_vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 08:34:31 MET DST

Hej

ERG wrote:

> Użytkownik "<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> napisał w wiadomości
Ta badziewna moze nie mieć już drajwerów pod nowsze Windows.
Ale google Twoim przyjacielem, ostatnio znalazłem drajwery do takiej
badziewki z chipem NCR 53C400.

> ale pewnie jest to możliwe...
Standardowo chyba Adaptec 154x albo 152x, nie pamiętam, dawno było.

> właśnie tu jest problem bo niestety nie mam tej badziewnej oryginalnej
> karty a tym bardziej że jest ona na ISA a takiego portu nie ma juz na
> mojej płycie.
> Wyczytalem gdzies ze na jakims starym adapteku SCSI to poszlo wiec
> takiego szukam
Niektóre Musteki chodziły też na klasycznym Adapteku 2940 (PCI).

Zdrówkot
GG