Re: 440 BX na plycie AT - bylo?

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 03:10:02 MET DST

Użytkownik <shamal_at_poczta.onet.pl> napisał

> Witam.
> Czy ktos pamieta moze jeszcze, jakie plyty w formacie AT byly (i czy w
ogole
> byly :) budowane na ukladzie Intel 440 BX? Bede wdzieczny za info. A moze
ktos
> ma do sprzedania taka plytke? :)

A czy ktoś może wie jak wyglądała sytuacja z płytami na późniejszych
chipsetach Intela w formacie AT - slotowymi. Chyba było coś na i810 ale co
to nie wiem. Może ktoś kojarzy jak wyglądała sytuacja z takimi płytami.
BTW - również byłbym zainteresowany ewentualnymi ofertami sprzedaży takich
płyt - sory za spam.
pozdro.

Depesz