Padła płyta? Abit KT7A-Pomocy

Autor: Bartek G (bartek_at_kartydzwiekowe.com.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 01:31:48 MET DST

Witam Prosze o jakąkolwiek pomoc.
Wpadła mi płyta któa była taniej kupiona bo miała krószy okres gwarancyjny 3
miesiące.
to płyta Abit Kt7A. Wszystko na niej fajnie chodził, aż kumpel ostatnio
chciał wyjąć ram jedną kość. WYłaczył listwe zaislającą otworzył kompa i
wyjoł pamięć. LEcz komputer ponownie się nie uruchomił. Tzn wszystko
staruje,, wszystkie wentylatory na płycie tez, ale nie ma żadnego obrazu na
kompie po prostu martwy.
Czy ktoś może powiedzić co się stało? Czy jest to do odratowania w
jakikolwiek sposób? Bo chodzi o kase.
Dziwna sprawa bo 2 tygodnie temu padła mi płyta w serwerze objaw dokładnie
taki sam, lecz plyta MSI K7pro. Też nie wiem co z ta płytą. Wtedy
podejrzewałem że szczelił chipset bo były wtedy gorące dni a na tym
chipsecie nie było wentylatora a komp był w szafie zamkniety.
A teraz u kumpla na tym samsym chipsecie była płyta tylko inna wersja bo
KT133a i był chłodzony wentylatorkiem który jest sprawny i nie było gorących
dni nawet chłodne, zupełnie nie wiem co to mogło byc.

Acha zamieniałem wszystko na tych płytach proc,pamiec,grafe,bios żadnych
zmian.
Acha PCspeaker nie daje odgłosów

--
Mam nowy adres: bartek_at_kartydzwiekowe.com.pl
Stary działa ale prosze pisać na nowy.