Re: Asus P3B-F i HDD >32GB

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 23:38:44 MET DST

> Czy grupowicze zetknęli się z wyżej wymienionym przypadkiem i wiedzą,
> jak go konstruktywnie rozwiązać?

To raczej nie jest problem płyty - mam P3B-F z biosem 1006 i dysk 40 GB
wszystko jest OK (sam na primary master) Znajomy ma na takiej samej płycie
dysk 80 GB (też pojedynczy) i bios widzi wszystko jak należy tyle, że oba
dyski to IBM... Spróbuj może jakimś softem producenta przełączyć tą barakude
na stale w tryb ATA33 !!! Coś gdzieś słyszałem, że bez tego te dyski czasem
mają problemy z pracą w ATA33. Nie wiem czy pomoże ale warto spróbować...

--
Tomek