Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: Lisek Urwisek (Gagostino_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 23:49:21 MET DST

Ja jestem szczesliwym posiadaczem plyty ECS K7S5A i nie narzekam. Jednak
mozna sie nia cieszyc jezeli trafi sie na dobry egzemplarz, pierwszy jaki
dostalem byl lekko mowiac wadliwy , za cholere nie chcial pracowac na 133mhz
.mialem 1100 athlona zamiast 1700.Wszystko skonczylo sie dobrze ,wymienili
mi plyte i jak na takie tanie cudo jest nadzwyczajnie stabilna.Jutro zobacze
tylko jak zareaguje na nowy nabytek GF4 4200 prolinka.Mam przeczucie ze
znowu bede sie denerwowal...