Matrox G550 i WinXP a odświeżanie

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 21:11:55 MET DST

Witam

Mam pytanie. W niektórych grach w Windowsie Xp Home (Oem) na Matroxie G550
(niewiem jak na innych) przełanczane jest odświeżanie z moich ustawionych 85
na 75 a czasem na 60. Co mam zrobić aby było ciągle 85. Wiem ze w przypadku
nVidii ściąga się specjalny programik. Ale w przypadku Matroxa nie mam
zielonego pojęcia. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje. Odpowiedzi
prosiłbym o kierowanie na mój adres e-mail: dareksocha_at_poczta.onet.pl

Dariusz Socha