Re: AGE kręci

Autor: tommygun (tomcat14_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 20:56:41 MET DST

Nixie, termin 14dni [w ogóle] jest nieprzekraczalny- jeden dzień zwłoki i
MUSISZ oddać klientowi sprawny napęd lub pieniądze. Mam tylko nadzieję, że
traficie na człowieka o wyjatkowyo silnym charakterze, który sprawy nie
popuści i bedzie wam robił koło dupy
ile się da. Wierz mi w dzisiejszych czasach nie jest trudno zmobilizować
Urząd Skarbowy
do "przypadkowej kontroli skarbowej", a nie jest to miłe bo oni potrafia być
gorsi niż NKWD :)))

Tomek