Re: poszukuje opini o tunerach tv

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 18:44:08 MET DST

Użytkownik "Maciej Jeszke" <icceman_at_zawilcow.tyc.katpwice.supermedia.pl>
napisał w wiadomości news:925BB088Eiccemanzawilcowtycka_at_192.168.0.1...

> chialem kupic tuner na allegro, ale sie nie orjentuje w tunerach :)

W domu mam AVerMedia TVFM 98 VCR. Spisuje się znakomicie, nie mam żadnych
problemów. Jedyny problem: jest stanowczo kiepsko ekranowany i wyłapuje dużo
zakłóceń z wnętrza puszki komputera, przez co powstają minimalne zakłócenia.
Ale jak kabel antenowy jest dobry i masz silny sygnał, to obraz będzie
lepszy niż na przeciętnym telewizorze.

Poza tym testowałem niedawno AVerMedia TV Go, też bardzo dobry. Bawiłem się
również KWorld TVMpeg Station - raczej kupa.

Pozdrawiam,
Sniper