Nagrywarka SAMSUNG....

Autor: DarekG (grabciol_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 18:52:15 MET DST

Witam,
kupiłem nagrywarke Samsung ( model moge jutro podać jak bedzie potrzebny )
x4x4x8 uzywaną na giełdzie. Sprawdzil mi ją znajomy i nagrywa na dowolnych
CD-RW, natomiast nie chce nagrywać CD-R (sprawdziłem na 3 nosnikach takich
najtańszych i nic, test przechodzi OK ale przy samym procesie nagrywania
wywala blad i nr i koniec co ciekawe nie niszczy nosnika, czyli nie
rozpoczyna wcale procesu nagrywania - ponoc starsze nagrywarki nie wszystkie
plyty lubią ...?? )
Gdzie szukac winy? Może ktos podpowie na jakim CD-R spróbowac??
DarekG