Re: problemy z GF2MX 400 na Abit BE6

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 18:01:11 MET DST

Użytkownik "pepe" <pe_pe_81_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktośą z Was ma taką konfigurację, i czy spotkal się z problem
> zawieszania grafiki -> komputera przy odpalaniu gier... sterowniki
> najnowsze.. i wszystko po załączeni gry zaczyna padać, najpierw jakieś
> paski, trujkąty na ekranie, póxniej zwis... czy toi coś z płytą i
zasilaniem
> gniazda AGP.. prosz eo pomoc bo już miekne z tym....

Ja przez jakiś czas pracowałem na identycznym sprzęcie i nie miałem
najmniejszych problemów. Drobna różnica, że miałem markową kartę firmy Elsa.
Kumpel kupił niedawno jakiegoś taniego NoName'a i ma identyczne problemy.
Próbowaliśmy różne stery, odpalaliśmy na różnych płytach i ciągle to sam:
kupa. Spróbuj zwolnić taktowanie karty (tzn. CPU i pamięci na karcie) -
pewnie jest mocno podkręcona przez producenta - może to coś da.

Pozdrawiam,
Sniper