Re: Pentagram Omen 2

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 17:57:14 MET DST

Użytkownik <wisniewski79_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ludzie co sie stalo za modemem ze po podlaczeniu kompa do sieci zanika z
sygnal
> w telefonie a proba diagnostyki mogemu konczy sie komunikatem ze nie mozna
> pobrac informacji o regionie ustawienie wszystkiego wedlug sugesti progrmu
nic
> nie daje. tylko nie pierdolcie ze kopnal w kalendarz

Tak, kopnął w kalendarz. Te modemy tak mają. Ja w ciągu 6 miechów wyjebałem
3 takie gruzy. Było to samo: po włączeniu RJ-11 do modemu traciłem sygnał w
telefonie. Zanim się za pierwszym razem skapowałem, przez 2 tygodnie nikt
nie mógł do mnie zadzwonić. W serwisie dowiedziałem się, że te modemy padają
jak muchy i generealnie do niczego się nie nadają. Koleś nawet powiedział,
że zdarza się im, iż któryś z modemów wróci do serwisu po czasie dłuższym
niż 8 miesięcy!!! A tak ogólnie, to mało który pracuje dłużej niż 3 miechy.
Po trzeciej wymianie modemu dopłaciłem do Zoltrix Aquilla i już powoli
dochodzę do siebie po ciężkim szoku.

A jeśli chodzi o to ustawienie regionalne, to firma Pentagram po prostu
olała temat sterownika do tego modemu, stąd takie kwiatki. Na innych
sterownikach ten problem częściowo znika.

Mówiąc wprost: kupiłeś szajs jakich mało (pociesz się tym, że nie tylko ty).
Wymień to gówno, jeśli ci zdrowie i nerwy miłe.

Pozdrawiam,
Sniper