Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 16:10:58 MET DST

> Witam
> Miałem okazję ostatnio poczytać o bardzo różnych opiniach dotyczących tej
> ostatnio często opisywanej płyty. Począwszy od skrajnych zachwytów a
> skończywszy na niecenzuralnych epitetach....Tak już mam swoje zdanie...bo
> mam tą płytę. Kupiłem ją tak samo wierząc w producenta jak kiedyś kupiłem
> procesor AMD wierząc, że nie tylko INTEL ma patent na procesory...
> Zatem aby nie bawić się w opowieści przydługawe powiem jedynie, że płyta
> chodzi bez zastrzeżeń. Jeżeli ktoś jest maniakiem overclockingu to niech
> [...]
O sorki, ale ecs nie produkuje plyt Abita, tylko Abit na pustych liniach
produkcyjnych ecs-a produkuje swoje plyty, a dokladnie mowiac- ma zamiar.
Technologia i czesci Abita a sila robocza ecs-a. Swiadczy to tez o tym ze
ecs nie zaduzo sprzedaje w tej chwili plyt. Pamietac nalezy ze Asusu i
ECS sa najwiekszymi producentami plyt glownych. Osobiszcie nie lubie ani
jednych ani drugich.

Bogdan