ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: GREG (myGreg_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 15:29:10 MET DST

Witam
Miałem okazję ostatnio poczytać o bardzo różnych opiniach dotyczących tej
ostatnio często opisywanej płyty. Począwszy od skrajnych zachwytów a
skończywszy na niecenzuralnych epitetach....Tak już mam swoje zdanie...bo
mam tą płytę. Kupiłem ją tak samo wierząc w producenta jak kiedyś kupiłem
procesor AMD wierząc, że nie tylko INTEL ma patent na procesory...
Zatem aby nie bawić się w opowieści przydługawe powiem jedynie, że płyta
chodzi bez zastrzeżeń. Jeżeli ktoś jest maniakiem overclockingu to niech
sobie odpuści...Opinie panów z grupy "Need For Speed" traktujące o
stabilnościach lub nie układów zdestabilizowanych na własne życzenie nie
powinny być zatem traktowane jako autorytatywne w temacie tej płyty.
Generalnie uważam, że typowa konfiguracja z GForce 2 Pro + ATI na PCI, 30Gb
dyskiem, 256MB+128MB SDR RAM (różnych producentów) i całość pod XP (ach
zapomniałem o procku Athlon 1.4 TB/266) nie powinna sprawiać żadnych
problemów normalnym użytkownikom. Zatem w podsumowaniu polecam tą płytę z
czystym sumieniem. Zresztą ECS produkuje już płyty dla a-bit'a zatem jest to
całkiem przyzwoita referencja.

Pozdrawiam GREG