Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 21:26:08 MET DST

Tomasz Bauer <tbauer_at_chem.uw.edu.pl> wystukał
(news:0fwiPYeoCBaWhtqKwjNYUm2wVNU4_at_4ax.com):

Wszystko to IMHO:
> (czyli dobra moc obliczeniowa wskazana). Proponowana konfiguracja:
> Obudowa - Modecome.
> Wiem, ze Enlight i Chieftec sa lepsze, ale czy warto dolozyc, czy
> tez Modecom ujdzie w tloku :-)
Raczej warto, chyba, ze ten ModeCom, ktorego testowalem byl wyjatkowo
pechowy. Z dwoch pozostalych zdecydowanie Chieftec.

> Plyta- Asus A7V333 wersja bez RAID.
Jak wspomnieli inni MSI ew. Soltek powinny wystarczyc, w ASUSie duzo
placisz za marke.

> Procesor- AMD Athlon XP 1600+
> Godziwy kompromis miedzy wydajnoscia i cena?
Tak, choc optymalny cenowo jest 1800+ (a moc potrzebna do molekul ;-)

> Wentyl - Mini Copper Orb.
Pewnie moze byc, w przyplywie fantazji Zalman 6600Cu na gieldzie
kosztuje 140 zl.

> Pamiec - 256 DDR (Infineon, Samsung, odpada Kingston bo ponoc
> gryzie sie z Asusem. Nie bede sprawdzal na wlasnej skorze)
OK, albo Siemens, lepiej szybko kupuj, bo ida w gore

> Karta graficzna - Gainward GeForce3 Ti/450 TV GS.
OK

> CD-ROM - Asus 52x.
Tyz dobry wybor, albo DVD - Pioneer 116 (tylko po co - filmy dosc
drogie, nic innego sie nie ukazuje, DivX rzadzi)

> Modem - oczekuje propozycji :-). Po wielu postach dotyczacych
Tego nie wiem, zazwyczaj wystarczaja Zoltrixy
Pozdrawiam
Egghead