Re: Problem Barracuda IV 60 GB

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 15:00:00 MET DST

Użytkownik <michal_ulman_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> 5. Po ponownym uruchomieniu, komp przy POST nadal wisi! (albo wykryje
> nagrywarkę (Secondary Master), CD-ROM (Secondary Slave) i wisi).
> Nie wiem co zrobić. Może ktoś zna rozwiązanie? Proszę o szybką odpowiedź!

Nie pamiętam dokładnie schematu działania DiskManagera (ostatnio korzystałem
z niego kilka lat temu), ale wydaje mi się, że problem może tkwić w samym
programie FDISK (czy jakimś tam), którego użyłeś do utworzenia partycji. Być
może zamazał on jakieś ważne informacje (np. w MBR), które są wprowadzane
przez DiskMananagera. Proponuję jeszcze raz walnąć DM na już utworzonych i
istniejących partycjach (chyba, że tworzyłeś je przy pomocy DM - to wtedy
poddaję się).

Pozdrawiam,
Sniper