Re: AGE kręci

Autor: elficka zbroja (mariusz_a_konto_at_elficki.pocztex.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 14:57:23 MET DST

> Uważajcie na serwis gwarancyjny firmy AGE. Zaniosłem im modem ISDN na
> początku lipca do naprawy. Termin - wiadomo 14 dni roboczych i ani godziny
> mniej.Pytania sprzęt zastępczy pan serwisant nie zrozumiał, myslał uparcie
> że chcęten zepsuty modem wymienic na nowy. No ale nic. Czekam i czekam.
Mija
> 14 dni, dzwonię i nici. Dzis mija juz 21 dni roboczych a sprzętu ani
śladu.
> Pan w serwisie powiedział tylko, że to rzeczywiście coś za długo trwa i
musi
> zadzwonić do serwisu gdzie wysłali ten modem z ponagleniem!!!!!! Czyli
> jeszcze ze dwa tygodnie minimum. A ja z kolesiem dostajemy już białej
> gorączki męcząc się na analogu.

mialem identyczna sytuacje z wymiana DVD.
wykorzystalem , to ze age to moloch.
poszedlem na gore ( w glownej siedzibie ) i powiedzialem ( niezgodnie z
prawda, ale juz mnie kurwica zzerala ), ze
wczoraj dzwonilem do serwisu i pan powiedzial mi ze nowe dvd juz czeka.
koles od obslugi klienta poprosil o gwarancje -- wypisal kwitek i otrzymalem
nowe 2X szybsze DVD doplacajac 20 pln.

polecam ten sposob