Re: AGE kręci

Autor: elficka zbroja (mariusz_a_konto_at_elficki.pocztex.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 17:39:56 MET DST

> sposób ciekawy, przekażę kolegom z serwisu. Wielka jest potęga ludzkiego
> umysłu - będziemy więcej uważać na takie przypadki. Ciekawe tylko co
wskórałeś
> na II piętrze - przecież handlowy mamy na dole...

1. przekaz kolegom z serwisu i szefom, zeby dotrzmywali 14 dni ( ja czekalem
miesiac, a przeciez mieliscie dvd na magazynie !!!!!!!!!! ).
2. bylem na pierwszym pietrze ( dol to serwis ).
3. po raz ostatni kupilem wtedy cokolwiek w age - odtad zaopatruje sie na
gieldzie, tam powazny czlowiek wymienia niedzialajace podzespoly
NATYCHMIAST.