Re: Kopia katalogu 6 GB na wielu CD (automatycznie)

Autor: domel (domel_at_zsmeie.torun.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 14:50:00 MET DST

Użytkownik "Artur Piwkowski" <arturpwk_at_friko5.onet.pl> napisał w
wiadomoœci news:ai5qbn$285$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam katalog 6 GB i potrzebuję zrobić jego backup. Problem w tym, że
gdybym
> miał to robić ręcznie to bym do chyba do końca życia nie dobrał
plików i
> podkatalogów efektywnie tak, żeby jak najwięcej na te CD weszło,
więc mam
> pytanie: jak zrobić to automatycznie, żeby moja rola ograniczała się
tylko
> do zmiany CD w napędzie?

DriveImage. Program od tych samych gosci co PartitionMagic. Dziala pod
DOSem ale potrafi obslugiwac nagrywanie, rowniez CD-RW i rowniez
wieloplytkowo i jeszcze do tego z kompresja :-) Tyle, ze on backupuje
cala partycje... (bajt po bajcie).

DOmel