Re: Programator BIOSU

Autor: gawda (gawda_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 14:37:24 MET DST

Użytkownik "Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli jednak jest szczypta prawdy w teoriach, które wyczytałem o MSI

O ile się orientuję to nie wynalazek MSI. Używają tego wszyscy producenci, a
jak to w MSI nazwali to już ich sprawa.

> Problem tylko z tą kartą gfx na ISA. W nowych płytach już coś takiego nie
istnieje

Żaden problem. Po prostu nie będziesz widział co się dzieje na komputerze, a
BIOS i tak zostanie przeprogramowany i przy odpowiednim wywołaniu
programatora komputer zostanie także automatycznie zrestartowany po
zakończonej operacji. Karta ISA służy tylko do tego, abyś ew. mógł popatrzeć
co się dzieje. Należy więc odpowiednio wcześnie zadbać o dyskietkę
ratunkową.

p.
gawda