Re: ETSSI

Autor: cisu (cisu_at_o2.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 20:51:35 MET DST

Użytkownik "[_HEARTSHADE_]" <heartshade(nospam)@wp.pl> napisał w wiadomości
news:afv58c$evn$1_at_news.onet.pl...
| Mam bardzo powazny problem, powaznym bo
| narazie NIKT nie potrafi sobie poradzic.
| Mam 17 calowy monitorek ETSSI i wszystko
| jest OK, swieci bardzo ladnie i jest ladny ;)))

ta! stary monitor lg robiony dla gatewaya faktyznie, niektore swieca ladnie!
w dodatku remanufactured!!!

| ale! Klopot z tym ze nie potrafie wyzerowac jego ustawien,a
| raczej swoich! Jest opcja RECALL,ale nisetety ona nie dziala w
| USER MODE, tylko mozna resetowac ustawienia fabryczne.
| Nie byloby problemy gdyby nie to ze np. w rozdzielczosci 800*600
| mam ustawionie takie odswiezanie ze wogole nie chce mis sie
| odpalic! Wczesniej mialem inna karte i to pod nia ustawialem,a
| teraz mam inna i KONIEC. Wie ktos z was jak to zmienic - jak przywrocic
| jego standartowe ustawienia? monitor nazywa sie fachowo: ETSSI EV700

mnie sie wydaje ze nie sa to ustawienia twoje ani niczyje inne. ten monit
jes PnP ale wszystkie maja cos popierdolone bo w przypadku kiedy podlaczasz
go do kompa to czestotliwosc odswiezania ustawia sie na na karcie jako
bodajze "ustawienia domyslne" ktore dla tego wlasnie monitora sa jakies
dziwne i wyglada jakby ta czestotliwosc byla za duza. niektore egzemplarze
sie nie wlaczaja, niektore zawijaja obraz. jedynym rozwiazaniem jest ustawic
czestotliwosc odswiezania na 60, 70, nawet 100 cokolwiek byle by nie bylo
wartosc domyslna! nie wiem moze w trybie awaryjnym da się ustawic wartosci
np 800*600 i czestotliwosc odswiezania np. 70. pozatym proponuje sciagnac
sobie stery do tego typu monita bo w kazdej uzywanej rozdzielczosci bedziesz
musial ustawic wartosc odswiezania byle by nie bylo wartosc domyslna!
poprostu monit musi miec wartosci liczbowe czestotliwosci odswiezania a nie
moze byc w. domyslna i optymalna (chyba).
wydaje mi sie ze dobrze to opisalem, jakbys mial jakies pytania to wal na
priva, wiem bo mialem z tymi monitami do czynienia.