ETSSI

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 17:24:54 MET DST

Mam bardzo powazny problem, powaznym bo
narazie NIKT nie potrafi sobie poradzic.
Mam 17 calowy monitorek ETSSI i wszystko
jest OK, swieci bardzo ladnie i jest ladny ;)))
ale! Klopot z tym ze nie potrafie wyzerowac jego ustawien,a
raczej swoich! Jest opcja RECALL,ale nisetety ona nie dziala w
USER MODE, tylko mozna resetowac ustawienia fabryczne.
Nie byloby problemy gdyby nie to ze np. w rozdzielczosci 800*600
mam ustawionie takie odswiezanie ze wogole nie chce mis sie
odpalic! Wczesniej mialem inna karte i to pod nia ustawialem,a
teraz mam inna i KONIEC. Wie ktos z was jak to zmienic - jak przywrocic
jego
standartowe ustawienia?
monitor nazywa sie fachowo: ETSSI EV700
pozdrawiam