Re: Modem

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 09:04:23 MET DST

Użytkownik <jimasek29_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam!
> Mam małe pytanko do grupowiczów. Kupiłem mojej dziewczynie modem ZOLTRIX
> SCORPIUS 56K. Mieszka w małej miejscowości gdzie centrala reaguje tylko na
> impulsowe wybieranie i oczywiście modem nie łapie serwera. U mnie gdzie
> centrala jest spoko chodzi OK. Wpisałem DNS, 0www 202122, odznaczyłem
> logowanie sie do sieci, zmniejszyłem prędkość. Co mi jeszce poradzicie
żeby
> to działało. Dzwoniłem do BOK i powiedziano mi ze z linia jest OK. Z góry
> dziękuje.
> JIMMY

Gdybyś mieszkał w dużej miejscowości podpowiedziałbym zmianę operatora, co
ja uczyniłem kilka lat temu, wówczas jedynie z powodu bardzo dużej różnicy
jakości usług internetowych. Dzisiaj widzę, że wygrałem nie tylko jakość,
ale i mniejsze opłaty za usługi telekomunikacyjne.
Niestety przy cichym poparciu (sprzecznym z oficjalnymi wypowiedziami)
naszych decydentów w zdecydowanej większoci Polski TePsy SA są monopolisą.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl