Modem

Autor: jimasek29_at_interia.pl
Data: Sun 28 Jul 2002 - 16:21:48 MET DST

Pozdrawiam!
Mam małe pytanko do grupowiczów. Kupiłem mojej dziewczynie modem ZOLTRIX
SCORPIUS 56K. Mieszka w małej miejscowości gdzie centrala reaguje tylko na
impulsowe wybieranie i oczywiście modem nie łapie serwera. U mnie gdzie
centrala jest spoko chodzi OK. Wpisałem DNS, 0www 202122, odznaczyłem
logowanie sie do sieci, zmniejszyłem prędkość. Co mi jeszce poradzicie żeby
to działało. Dzwoniłem do BOK i powiedziano mi ze z linia jest OK. Z góry
dziękuje.
JIMMY