Re: Jaki model nagrywarki Liteon'a nie ma zabezpieczen przed piractwem?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 23:44:08 MET DST

On Mon, 29 Jul 2002 20:20:26 +0200, "plonker" <plonker_at_o2.pl> wrote:

>nie mam do nich zaufania, nie wydaje mi sie zeby ci goscie (sprzedawcy)
>wiedzieli bardzo dużo o sprzęcie komputerowym (w końcu sprzedają jeszcze
>telewizory i inne takie),

Ale co to ma wspolnego z kupowaniem??? Ich rad to faktycznie sluchac
nie nalezy bo dziwne teorie czasem glosza ale jak sie wie co sie chce
to MM nie jest w niczym gorsze od innych dostawcow o podobnym poziomie
cenowym - nagrywarka z MM jest dokladnie taka sama jak od dowolnego
innego dostawcy - jesli jest tego samego producenta.

>kiedys jak kupilem karte graficzną i coś bylo nie tak, to przyszlem do
>sklepu gosc wsadzil ją do kompa i na poczekaniu sprawdzil i nagral mi na
>dyskietke odpowiednie sterowniki, nie moge sobie wyobrazic czegos takiego w
>MediaMarkt

Bo tam dyskietke dostajesz gotowa, sprzet ma byc sprawny - a jak nie
jest to masz tydzien na wymiane. Hipermarket a nie firma skladajaca -
za to masz ciut taniej.

>Dla mnie kupowanie kompouterów itp. rzeczy w MediaMarkt, Tesco, Auchan,
>Carrefour... to tak jak jedzenie obiadów w McDonald's :P

Ciezko przesadzasz. Gotowiec czy z MM czy z dowolnej innej firmy to
zwykle zmiotki z magazynu. Tyle ze w innych firmach swiadcza uslugi
kompletacji pod zamowienie. Tak wiec nie kupowanie komputera w MM a
kupowanie gotowca jest porownywalne do zywienia sie w Mc'Donald's.

--
Darek