Odp: Jaki model nagrywarki Liteon'a nie ma zabezpieczen przed piractwem?

Autor: plonker (plonker_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 20:20:26 MET DST

> dlaczego?
> (ostatnio nie mysle :)

nie mam do nich zaufania, nie wydaje mi sie zeby ci goscie (sprzedawcy)
wiedzieli bardzo dużo o sprzęcie komputerowym (w końcu sprzedają jeszcze
telewizory i inne takie),

kiedys jak kupilem karte graficzną i coś bylo nie tak, to przyszlem do
sklepu gosc wsadzil ją do kompa i na poczekaniu sprawdzil i nagral mi na
dyskietke odpowiednie sterowniki, nie moge sobie wyobrazic czegos takiego w
MediaMarkt

Dla mnie kupowanie kompouterów itp. rzeczy w MediaMarkt, Tesco, Auchan,
Carrefour... to tak jak jedzenie obiadów w McDonald's :P

tro tylko takie moje przemyślenia a ile ta nagrywarka tam kosztuje i ile
jest na nią gwarancji?

pozdr