Re: Karta avertv studio...

Autor: Tomek G³owacki (tomek_wywalto_at_pseinfo.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 10:31:09 MET DST

Wicleben Wojciech wrote:
> Czy ktos uzywa karty tv avetv studio?? mam wiele problemow z nia (i
> oprogramowaniem przede wszystkim) i niewiem jak sobie poradzic z nia. Prosze
> o kontakt.
> pozdrawiam

Ja mam i na razie same problemy. Oryginalne oprogramowanie ledwo
³azi (Ath XP 1.6, 0.5 GB ramu), obraz skacze (3 sekundy p³ynnie,
potem skok, i znowu). Darmowe programiki ju¿ jako¶ lepiej sobie
radz± z tym tunerem, mimo to co chwilê zwiechy (ze wzglêdu na
wspó³dzielenie IRQ)... tragedia...
Zastanawiam siê czy nie oddaæ tego tunera i nie kupiæ innego...

Pozdrawiam,
Tomek