Re: Bardzo prosze o pomoc (serial)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 09:37:38 MET DST

> I zawsze tak było, i naprawdę nie możesz powiedzieć że NIGDY nie
> użyłeś na swoich komputerach pirackiego programu?
> Podziwiam.
>
> Pozdrawiam serdecznie

Baa..
Pewnie, że używałem, i to jak...:)) Wszystko, co było przydatne lądowało na
dysku....zwłaszcza na studiach...ale, skoro cytujesz Ewangelię, to masz
pojęcie o nawroconych grzesznikach... :))))
Inna sprawa, że wtedy była inna inna...heh...kultura piractwa komputerowego:
żadnych internetów, downloadów, p2p, CDRW, anonimowych firm wysyłkowych i
głupich postów typu: "plz send mi na priva thx". Jak chciałeś mieć program,
to oficjalnie szedłeś do firmy, która się zajmowała dystrybucją piratów,
albo z dyskietkami zasuwałeś do kumpla. Było to zjawisko tak powszechne, że
aż legalne...(zdaje się że regulacje prawne dot. ochrony własności
intelektualnej pochodzą u nas z II połowy lat 90-tych..) I nie było
(prawie?) żadnej świadomości, dotyczącej naganności takiego stanu rzeczy.
Dzisiaj piractwo jest, albo przynajmniej zaczyna być sprawą wstydliwą (i
dobrze), a na pewno - nielegalną, i dobrze!
pozdro...
sprocket