Re: Bardzo prosze o pomoc (serial)

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_tworek.one.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 09:45:51 MET DST

> I zawsze tak było, i naprawdę nie możesz powiedzieć że NIGDY nie
> użyłeœ na swoich komputerach pirackiego programu?
> Podziwiam.
> Pozdrawiam serdecznie
> Marcin Kielesiński/MisterQ^dt

Proponuje zakonczyc ta dyskusje, ktora jest jak najbardziej NTG
i na dodatek pojawia sie na tej grupie bardzo czesto.
Kazdy ma swoje sumienie i decyduje czy uzywac pirackiego softu,
a ze do prywatnego domu nie wpadnie ani policja ani BSA to wie kazdy.
Nawet jak ktos doniesie to oni maja innej roboty pelno.
Pozdrawiam

--
Marcin Tworek
usenet_at_tworek.one.pl