Re: dvd problem.

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 23:36:29 MET DST

Użytkownik "Omulec" <sgluch_at_samochodowy.pl> napisał:

> [...........]
> Eczoraj zaczalem podejzewac blad napedu. A jest to combo LG, moze nie
> najlepsze, ale mnie idzie. Odpalam Sisoft Sandre i pokazuje mi ze moj dvd to
> jest x 0
> ??????
> Ahia, naped czyta cd i nagrywa cdr. Problem jest tylko z dvd. Jesli wloze
> dvd i kce wejsc z my computira to tez czasem trwa...

Już dwa razy spotkałem się z tym, że w napędzie powoli padał odczyt DVD.
Raz było to "zwykłe" DVD, innym razem combo. Zdaje się są dwie diody
w napędzie: do czytania CD-ROM i DVD-ROM. Ta druga pewnie z czasem
wymięka.
Dokładniej mówiąc to ten pierwszy stał się najzwyklejszym napędem
CD (w przeciągu kilku miesięcy coraz gorzej czytał DVD, aż w końcu
kompletnie przestał), ten drugi (combo) DVD jeszcze czyta - ale ma coraz
więcej zacięć.

--
Sławek [am-pm]